Cases

''Na een goede planning en fijne communicatie is de migratie zonder problemen verlopen, inclusief een heerlijke taart op de migratiedag!''
Rob Vermeulen - Projectmanager Gapph

Een voorbeeld van de menselijke maat bij Gapph

Gapph Vastgoedbeheer is een gevestigde naam in de wereld van vastgoed- en leegstandbeheer. Zij hebben een passende oplossing voor iedereen die op zoek is naar een beheerder van vastgoed of naar tijdelijke woon- of werkruimte. Sinds januari 2024 mogen we ons de vaste IT-partner van Gapph noemen.

IT-partner van Gapph Vastgoedbeheer

Concreet houdt dat in dat we voor alle vestigingen van Gapph Vastgoedbeheer het volledige netwerk- en systeembeheer uitvoeren. Ook implementeerden we een verbeterde Azure-omgeving en bieden we de beste gebruikersondersteuning waarin XLA (Xperience Level Agreement) centraal staat. Zo starten we, vanuit onze XLA-methode, met een nulmeting om de beleving van de eindgebruikers in kaart te brengen.

XLA training

Wat houdt XLA in?

XLA bestaat naast onze traditionele Service Level Agreement (SLA). Maar waar een SLA zich vooral focust op processen en technische prestaties, gaat een XLA over klantbeleving, effectieve samenwerking en menselijke ervaringen.

Veelal ligt de focus bij projecten om deze ‘on-time’ en ‘on-budget’ op te leveren. Belangrijke aspecten! Maar vanuit SuitIT vinden we het ook belangrijk dat er al direct vanaf de start van een project wordt aangestuurd op de beleving en communicatie. Projecten groot of klein; het heeft impact op de organisatie en er gaan ingrijpende veranderingen plaatsvinden. Daarom richten we ons op het duidelijk communiceren van de verandering, en de impact die deze heeft op de medewerkers van de klant.

XLA toepassen bij Gapph

In samenspraak met de projectmanager van Gapph en hun marketingmanager, hebben we een communicatieplan ontwikkeld. Vervolgens benoemden we de specifieke touchpoints waarin we de medewerkers van Gapph informeerden over het verloop van het ICT-migratieproject. Starten met het een (nul)meting van de IT-beleving en visualisatie van de projectroadmap waren belangrijke tools gedurende dit traject.

Tijdens het migratiemoment zorgden we ervoor dat we vanuit SuitIT zichtbaar waren op de hoofdlocaties, mét een lekkere taart om stil te staan bij dit migratiemoment! En natuurlijk om direct vragen te kunnen beantwoorden van de medewerkers. Successen zijn er immers om te vieren!

Nu heb je over het algemeen veelal telefonisch of per mail contact met onze servicedesk. Soms is het ook fijn om even een gezicht te hebben bij degene die je spreekt. Daarom hebben we een introductievideo van de servicedesk en servicedeskmedewerkers opgenomen. Herkenning en een persoonlijke aanpak zorgen ervoor dat we elkaar echt kunnen helpen. De menselijke maat in IT zie je dus ook terug in onze projectaanpak!

Benieuwd naar onze expertise?

Nieuwsgierig geworden naar onze dienstverlening na het lezen van deze case? We vertellen je er graag meer over in een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Tot snel!

Neem contact op

Onze partners

NL digital
vmware
HP
MCSP
Microsoft
Veeam
Ivanti
Surelock
Workspace365
Secure7
Sewan
Fortinet
Fundaments